17 april 2012

NOTD: French manicure a little bit different!


Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik voor jullie een NOTD; Nails Of The Day. De laatste tijd ben ik niet meer zo van de nail art en vind ik het mooier om gewoon een simpele lak te dragen of een leuk kleur effect toe te voegen. Dat heb ik deze keer ook gedaan, kijk maar mee!




Mijn favoriete zwarte nagellak kon ik niet vinden, daarom heb ik een Stampy Polish van Essence gebruikt. Dit is de 'grondlak' ik heb hier 1 laagje van aan gebracht. De kleur heet 01 Stamp me Black!


Toen heb ik met verschillende felle kleurtjes uit de losse pols een tip gemaakt. Ik heb het kwastje schuin gehouden en een streepje op mijn nagel gezet. Zoals je ziet veel Essence, want die heeft van die heerlijke felle kleurtjes!


Vanaf vandaag ga ik proberen weer volop artikelen te plaatsen. Ik hoop dat jullie deze korte NOTD leuk vonden en laat me weten wat jou favoriete nagellak kleur is.

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten