19 april 2012

Essence LE: Barefoot Beauties


Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik voor jullie weer een Limited Edition. Normaal besteed ik hier niet heel erg veel aandacht aan maar deze mocht van mij even in de spotlight staan: Een LE speciaal voor onze voetjes! Ben je benieuwd? Kijk dan maar snel verder.




Deze lente kunnen we niet genoeg krijgen van al die felle kleurtjes. Vandaar dat essence speciaal voor je teen nagels een aantal nagellakken in felle kleuren heeft ontwikkeld. Je kunt ze kopen in de kleuren:
25 Kiss of the Mermaid, 24 Coral me Beautiful, 23 Underwater love, 22 Green Lagoon en 21 Purple Party.


Heb jij dat ook? Als je je teennagels aan het lakken bent en je loopt wat rond door het huis dat je hele voet onder de nagellak zit? Essence heeft deze super zachte tenenspreiders ontwikkeld, ze zijn flexibel en makkelijk om je tenen te schuiven.

Toen ik deze zag wist ik het direct al: Deze moet ik hebben. Oke, totaal niet charmant maar wel super handig! Ik heb altijd met die goedkope plastic teenslippers (wie heeft die nu niet in de zomer) dat mijn huid helemaal ruw word. Dit is een gel strip dit je gewoon om je slippertje heen plakt, handig! 
Ook de pads die je in je schoenen kunt leggen zijn met gel, ik heb er een hekel aan, maar ik moet zeggen: Ze zien er schattig uit.


En als laatste de enkelbandjes. Vaak zie ik de terug komen in pers berichten maar ik zie ze zelf nooit in de winkels? Daarom heb ik nu ook mijn twijfels of deze zullen verschijnen in de winkel. Ik vind ze er wel super schattig uitzien, leuke kleurtjes voor de zomer!

Deze collectie is vanaf Mei in Duitsland te verkrijgen, hopelijk komt hij daarna richting Nederland!

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten