19 april 2012

FOTD: Pink and Green

239887117621697097_kmbgnw0l_f_large

Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik voor jullie weer een FOTD: Face Of The Day. Een onderwerp waar ik niet heel vaak een artikel over maak omdat mijn look niet altijd even 'artikel-waardig' zijn. Als je benieuwd bent naar de simpele look van vandaag moet je even verder kijken.







Zoals ik al zei, een hele simpele basic look met een tikkeltje leger groen erin verwerkt. Op mijn  lippen had ik een hot pink kleur die ik meer draagbaar heb gemaakt door het er af te deppen, op mijn wangen heb ik wel een felle roze blush, helaas komt die niet zo heel goed over op de foto's.




Op mijn wangen gebruikte ik een roze blushkleur van Sephora in de kleur 08 rose petal. En samen met wat bruintinten gebruikte ik Catrice 040 In the army now! op mijn oogleden.



Verder droeg ik een beetje poeder en wat concealer omdat mijn huid niet zo heel veel dekking nodig heeft. Ook droeg ik mijn favoriete wenkbrauw gel van Essence, de Get Big lashes mascara van Essence die mij heel goed bevalt. En tot slot een liquid eyeliner van 2B in de kleur 02 Brown, simple and basic!

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten