07 maart 2012

Socialmedia


Hee lieve meiden,
Socialmedia, een onderwerp waar ik het al een poosje over wou hebben. Op veel blogs is het super populair en heeft een site ook haar eigen twitter of facebook. Maar wat vinden jullie daar van? Lees dit artikel maar eens en laat je mening achter.



Er zijn natuurlijk verschrikkelijk veel 'soorten' social media, vandaag ga ik het alleen hebben over de bekendste: Twitter.

Allereerst twitter. De social media waar ik het meest actief op ben. En nu zat ik na te denken; Op mijn persoonlijke twitter account post ik toch best wel een aantal beauty dingen (lees: quots, notd en foto's). En nu dacht ik: Wat vinden jullie ervan als ik een twitter account aanmaak voor mijn blog? Zouden jullie dat leuk vinden? En waarom wel/niet? Laat het me weten in de comments!

Liefs Rachel

1 opmerking:

  1. Jaa dat is leuk :3 Mijn social media is gewoon voor iedereen. Ik vind dat gewoon makkelijker en ik zet er verder ook geen rare dingen op ofso. Ik heb geen zin in dubbele pages want dan gebruik ik de 1 meer dan de andere en dat is dan weer zo sneu snap je?

    BeantwoordenVerwijderen