05 maart 2012

Personal Pictures #1

alice%u2605miyako

Hee lieve meiden,
Jup dit artikel heeft een andere naam. Ik had eerst artikelen met de naam get to the picture maar ik vond de titel gewoon niet passen heb het personal pictures genoemd. Zo kunnen meer mensen herkennen wat het is als ze voor het eerst op mijn blog komen. In dit artikel dus wat persoonlijke foto's van de afgelopen tijd.



Mijn everyday - bakje toch maar eens uit gaan zoeken...

Superhandige manier om je glitternagellak eraf te halen

Mijn vrolijke rainbow nails

Een broodje met sla, komkommer, tomaat, paprika en tonijnsalade jummie

Jep koekjes gekocht, deze zijn zo lekker vooral met caramel!

Zelf creatief bezig zijn en een kaars maken in dit leuke theekopje

Lieve bloemetjes op mijn kamer

Deze supertoffe schoenen gezien bij de van haren, wat denk jij; kopen?

En weer heerlijk verder met economie leren...

De eerste keer in zes jaar dat ik me haar weer eens vast heb, lekker hoog knotje

Klittenbandrollers gekocht; Moet er een tutorial van komen?

Iedereen: Kopen en eten.

Mijn 'mislukte' valentijnsnagels

Nog een random NOTD foto

Dit coole effect krijgen met een kitje van Pupa, echt supertoff

Heerlijk schaatsen op de ijsbaan

Nog een bosje bloemen, je ziet op de achtergrond dat de narcissen vrij dood zijn, haha

Verslaafd aan mijn nieuwe lipstiftje

In een schattig restaurantje eten

Jummie schnitzel met aardappeltjes, boontjes en een verse salade

En na 2 seconden zag mijn bord er zo uit 
Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe badjas!

De dag beginnen met chocolademousse omdat ik die 's avonds na het eten was niet meer op kon

Bij de hema een baquette tonijnsalade kopen; heerlijk

En de dag eindigen met een artikel schrijven, patatje joppie chips en een glas met sap

Ik ben verliefd op mijn nieuwe oorbelletjes

Jup en super grote bestelling gedaan op h&m.com als de artikelen binnen zijn zal ik er een video over maken


Liefs Rachel

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto`s! Als ik jou was zou ik de schoenen absoluut kopen, vind ze erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk om te zien! die schoenen zijn erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ook mooie schoenen!
    x SpringVibes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, hele grote bestelling bij H&M gedaan :O ben benieuwd naar wat je hebt gekocht

    BeantwoordenVerwijderen