29 november 2011

Verlanglijstje sinterklaas.


Hee lieve meiden
Een aantal van jullie waren benieuwd wat ik allemaal voor sinterklaas ga vragen, en of ik het ook vier en wat ik het leukst vind. Daarom ga ik vandaag even mijn sinterklaas verlanglijstje aan jullie laten zien!

Omdat ik 2 weken na sinterklaas jarig ben probeer ik altijd wat kleine spulletjes te vragen en op mijn verjaardag dan de grotere cadeaus. Zo heb ik dit jaar mijn verlanglijstje ook samengesteld: Meerdere kleine spulletjes. Toen ik mijn lijstje af had kwam ik erachter dat er wel veel beauty opstond....


- Haar föhn Wibra €8,99 
-
Een Douchegel van The Body Shop!


- Handboek beauty and style Action €2,29



- Manicure en Pedicure set Action €1,99?


- Body scrub kruidvat eigen merk €2,49

- Bodybutter kruidvat blueberry lychee €2,49?


-Handschoentjes in het grijs H&M €3,95?


- Setje voor waxinelichtjes met ‘rotanachtig’ €2,99?


- Lipgloss van Essence lichtroze bij kruidvat €1,99

- Geurkaarzen met fruitige zoete geuren €2,99?

 
- Reinigingslotion kruidvat roze variant €1,89


3 voor €5,00 makeup van de op=op shop
 
-  Zwarte mascara ven Catrice €2,99

Nepwimpers bij de action van MAX €0,99


 Dit is eigenlijk alles wat ik op mijn lijstje heb gezet. Wat heb jij op je verlanglijstje staan? Allemaal beauty dingetjes of juist andere dingen?

Liefs Rachel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten