09 november 2011

Het is oke...

 

Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik het allereerste artikel van een kleine 'mini-serie'. Als jullie het leuk vinden ga ik er vaker een artikel over maken. Het heet Het is oke.. Benieuwd wat het is? Waar het over gaat? Dan moet je verder kijken!



Het is oke... om 60 euro uit te geven aan een blush, omdat hij zo mooi is en je net je loon binnen hebt.

~

Het is oke... om een abonnement te hebben op verschillende woontijdschriften maar je de leukste inspiratie haalt uit de Hema folder en de Ikea gids.

~

Het is oke... als je facebook leeftijd drie, of okee vier jaartjes lager uitpakt dan je echt leeftijd.

~

Het is oke... om je vintage laarzen voor meer geld te laten repareren dan waarvoor je ze ooit gekocht hebt.

~

Het is oke... om liever kippig te zijn dan een bril op je stylish neusje te zetten.

~

Het is oke... als er ook deze keer weer een zwarte sok tussen je witte was is beland.

~

Het is oke... om zo nu en dan net als je neefje van drie, van woede te stampvoeten en keihard: 'NEE, NIET!' te roepen.

~

Het is okee... om je stiletto's liefkozend te aaien en tegen ze te praten, wie zei ook alweer dat je een gevoelloos type was?

~

 Veel Liefs Rachel

11 opmerkingen:

  1. Ohhh...dit kende ik van Glam-it. En die stoppen ermee, jammer he? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat komt ook voor in de flair (belgisch magazine).
    Maar leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Peggy en Ellen: Oowh wat gek, ik wist helemaal niet dat het bestond! Maarja, dan zal ik er wel mee doorgaan als het stopt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk artikel! Leuk bedacht.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel, ze hebben het ook bij Girlscene :).]

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel en leuk bedacht ik had het nog nooit ergens gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zoiets hebben ze ook in Glamour ;) :P Maar het blijft leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! En leuk dat je weer artikeltjes schrijft! Ik herken het wel dat je even je blog laat verslonsen.. Nou dat is bij mij nu ook verleden tijd, haha!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen