17 februari 2013

Review: Revlon Colorstay 12 hour Eyeshadow Quad 05 Blushed Wines


Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik weer een keer een review voor jullie. Als een tijdje heb ik dit oogschaduw pallet in mijn bezit en ik ben er razend enthousiast over. Ik heb dit pallet toevallig gevonden en kon hem voor €8,00 meenemen. Ik wil graag mijn mening met jullie delen, kijk je mee voor mooie swatches? 





Ik heb het natuurlijk over het Revlon Colorstay 12 hour Eye Shadow Quad in nummer 05 Blushed Wines. Een pallet met lichte kleurtjes voor een frisse oogopslag. Een pallet dat geschikt voor iedere dag, naar je werk, school of gewoon voor een dagje bankhangen. 


Het bestaat uit een prachtige highlighter, een champagne kleur die je over je hele ooglid kan dragen. een goudroze kleur voor in de crease en een prachtige wijnrode kleur om schaduwen mee te creĆ«ren  De oogschaduws zijn bevatten allemaal shimmer en hebben goed pigment. 




Op de bovenstaande foto's zie je de ooglook die ik (bijna) iedere dag draag. Simpel maar toch net iets meer als een simpel roze of bruin kleurtje. Ik ben zeer tevreden over dit pallet en zou zeker nog andere varianten er van aanschaffen. Lijkt jou dit pallet iets? Laat het me weten in de reacties :)

Liefs Rachel

2 opmerkingen: