07 augustus 2012

Winnaressen Fogan & Vivi-Clothes winactie!


Hee lieve meiden,
Hier is hij de eindelijk, de uitslag! Er waren twee winacties waar jullie aan mee konden toen terwijl ik heerlijk vakantie vierde. Er hebben zich super veel mensen aangemeld en iedereen was over het algemeen heel erg enthousiast, dat doet me goed! Maar genoeg gebabbeld, de winnaressen! 



Allereerst natuurlijk de grote Fogan winactie, en wauw wat was dat een succes! Er hebben zich over de 150 mensen aangemeld om mee te doen; dit had ik totaal niet verwacht! Het was lastig 1 winnares te kiezen, ook omdat ik weet dat een aantal van jullie het écht super graag wilden... Toch heb ik kunnen kiezen:



Sophie van myveryownlookbook GEFELICITEERD!


Daarnaast had ik nog een kleine winactie lopen waar een supercute paar beren oorbelletjes kon winnen van de webshop Vivi-Clothes. Hier had ik een aantal dagen daarvoor een review over geschreven en daarna mocht ik jullie 1 paar aanbieden. Ook heeft 1 iemand dit leuke setje gewonnen...

Marlies/Marlieseke van harte GEFELICITEERD!


Als de winnaressen mij binnen 1 week een email sturen met hun adres gegevens dan kan ik de grote doos vol met nagellak verzenden en het adres aan Vivi-Clothes doorgeven zodat zei de oorbellen kunnen versturen. Je kan mij mailen naar dit adres: funandbeauty@hotmail.com

Bezoek ook eens de webshop van fogan: Fogan.nl
En neem ook eens een kijkje op de vivi-clothes webshop: Vivi-Clothes.nl

Liefs Rachel

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meiden!
    Stiekem jaloers op al die nagellak haha!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd leek me echt een leuke wedstrijd !!


    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus moet ik je wel achtervolgen ;)

    Ik geef mijn eerste giveaway op mijn blog waar je een $ 25 shop tegoed kan winnen !

    Kom gerust een langs :)

    Liefs,

    Janice

    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd <3

    xoxo http://stayinstyleandkeepittrendy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd !!
    Groetjes Shannon van www.xallaboutbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh my god! heb ik echt gewonnen? GAAF! moet ik je een mail sturen of stuur jij mij een mail?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een email naar het adres gestuurd wat op je site stond, al je die kan beantwoorden? :)

      Verwijderen
  6. Wow ik heb gewonnen!!!!!!!! jeej! Dankje! Super leuk dat ik ze gewonnen heb. Ik mail mijn adres meteen door hoor!

    BeantwoordenVerwijderen