01 december 2011

Lipsmacker just a little bit different!

Hee lieve meiden,
Omdat ik binnenkort jarig ben heb ik van de Ici Paris XL een bon gekregen van 5 euro korting. En omdat ik niet echt iets nodig had besloot ik om even bij de lipsmackers te gaan kijken. Toen kwam ik erachter dat ze er ook lipglosses van hebben, vandaag daar een review over.


Dit artikel gaat over de Lipsmacker Squeezy en het volgende artikel zal het over de lipgloss gaan. Een lipp squeezy is een lipgloss/lippenbalsem in een tubetje met een ongelooflijk lekker geur!



Meestal vind ik die schuine applicators niet zo fijn maar deze vind ik zeker wel fijn, een beetje stomp en rond en er komt genoeg uit maar niet veel te veel.


Wat al helemaal super is aan dit product is de achterkant van de tube, alleen daarom zou ik dit product al kopen. Er staat een soort maatbekertje op met: Vol, nog genoeg, en tijd om een nieuwe te gaan halen. How cute!


De lipsqueezy dit ik heb is gewoon transapart, je had ook een aantal met een klein glittertje erin. Ik heb trouwens de geur en smaak Pink Lemonade, echt super lekker! Beetje zoet maar toch citroen achtig.




Hier zie je de squeezy op mijn lippen, gewoon een mooi glansje. Maar wat smaakt hij lekker, echt geweldig! Zo'n lip squeezy kun je dus kopen bij de Ici Paris XL en kost €2,69 of €2,99 het ligt eraan welk filiaal.
Voor deze prijs krijg je 5,9 ml product. In een Essence lipgloss zit 5 ml dus voor de prijs en wat je er voor krijgt verhouding is het prima!


Kende jij deze lipsqueezys al? Zoja wat voor smaken heb jij? En wat is jou mening erover? Vergeet niet om morgen langs te komen om de review te zien van de lipgloss.

Liefs Rachel

1 opmerking: