26 juni 2012

NOTD: Blue Mystery


Hee lieve meiden,
Vandaag heb ik voor jullie een NOTD. Het gebeurd mij niet vaak dat ik zonder nagellak op mijn nagels de deur verlaat, meestal gooi ik er gewoon een simpel kleurtje op niet te veel poespas. Maar soms vind ik het leuk om te spelen met kleuren en te combineren. Nu heb ik, al zeg ik het zelf, een prachtige combinatie gevonden die ik graag me jullie wil delen. Kijk mee!






Zoals je ziet heb ik mijn nagels in een donkerblauwe kleur gelakt. Deze combinatie heb ik gemaakt door twee verschillende lakjes over elkaar heen te lakken. Ik heb er nooit aan gedacht om dit te combineren, want de basislak is heel donker blauw en de glitter topper is toch veel lichter.



Gefotografeerd in verschillende soorten licht zonder flits.



De lakken die ik gebruikt hebt zijn, zoals je ziet, heel erg verschillend van elkaar. De een is donker en matt, terwijl de ander licht is en shimmer heeft, daarom vond ik deze combinatie zo leuk. De Essence lak is helaas niet meer te koop, deze heb ik 2 jaar geleden namelijk aangeschaft. En de Depend nagellak komt uit 1 van de Scandinavische landen, helaas niet in NL te verkrijgen. 



Nog even snel geswatcht op een nagelwiel.

Liefs Rachel

1 opmerking: