07 juli 2011

Geverfde kwasten


Hee Lieve meiden,
Ik heb even een super kort artikel tussendoor want ik heb namenlijk mijn kwasten geverft, en dat wou ik jullie even laten zien! Aangezien ik vrijdag op excursie ga plaats ik dit donderdag avond. Zaterdag komt er weer een lang artikel aan hoor!

Ik was een beetje aan het snuffelen op het internet en toen vind ik een leuk filmpje op youtube hoe je je kwasten kan verfen! Het is echt super simpel en heel erg makkelijk!

Je hebt nodig: Een witte nagellak, een kleur nagellak (in welke kleur je je kwasten wil verfen), plakband en kwasten :) Onder het stukje wat je wil verven plak je een plakbandje zodat je een mooie rechte lijn krijgt. Als basis om te kleur goed uit te laten komen doe je één laagje witte nagellak en daarover doe je 5 lagen nagellak in kleur naar keuze. Dit laat je drogen en klaar is kees!

 En dit is superhandig om je kwasten te merken als je iemand anders opmaakt en het staat ook nog eens heel erg leuk en zeg nu zelf: Het resultaat mag er zijn!


Ik hoop dat jullie dit korte artikel leuk vonden! Laat je me het even weten als je je kwasten ook geverft hebt?

Liefs Rachel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten